pl / en

Ważne wskazówki dla promotorów, hostess i ambasadorów marki.

Reprezentowanie firmy na eventcie, wystawie lub kampanii promocyjnej, to wielka odpowiedzialność.
Jeżeli jesteś hostessą, promotorem lub ambasadorem marki, jesteś czymś więcej niż ich twarzą
– jesteś marką samą w sobie.

 

Bycie hostessą lub promotorem może być naprawdę ciekawym doświadczeniem, ale nie jest to praca dla każdego. Musisz mieć odpowiednie umiejętności, profesjonalizm i predyspozycje do osiągnięcia sukcesu w tej dziedzinie, ponieważ rynek jest bardzo konkurencyjny. Oto kilka porad od specjalistów,
które pomogą Ci stać się lepszą hostessą czy promotorem.

 

Punktualność.

 

Jest to prawdopodobnie najważniejsza część składowa, która odpowiada za sukces hostessy czy promotora.
Odpowiednio wcześniej zaplanuj swoją podróż, przewidując różne niespodzianki na drodze, aby dotrzeć do miejsca pracy punktualnie. Spóźnienie, to nie tylko brak szacunku do klienta, ale także do agencji od której otrzymaliśmy zlecenie.

Obok pilności i umiaru nic tak nie przyczynia się do szybkiego awansu młodego człowieka w świecie, jak punktualność i akuratność w interesach.” Benjamin Franklin

 

Profesjonalizm.

 

Ważne jest, aby traktować wszystkich na evencie z szacunkiem, niezależnie od ich pozycji i postawy. Reprezentowanie, trzymanie się wytycznych oraz budowanie odpowiednich relacji względem marki jest niezbędne. Jeżeli Twoim obowiązkiem jest rejestracja gości, czy praca w szatni, poproś o kurtkę czy płaszcz w sposób profesjonalny, czyli nienachalny. Przede wszystkim, bądź cierpliwy, opanowany i uprzejmy w każdej sytuacji.

 

Odpowiedni wygląd.

 

Dbałość o szczegóły oraz strój do pracy jest naprawdę ważny. „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” tutaj już nie chodzi tylko o Ciebie lecz o markę, którą reprezentujesz. Jeżeli strój do pracy nie został narzucony przez klienta, Twoim obowiązkiem jest upewnić się, że Twój wygląd będzie odowiednio pasował do wizerunku firmy. Zachowaj czysty i profesjonalny wygląd, jeśli chodzi o włosy czy makijaż.

 

Wiedza.

 

Istotne jest to, aby znać wszystkie podstawowe informacje na temat marki czy produktu, który reprezentujesz, w tym dodatkowe informacje, które mogą pomóc w lepszej promocji i pozwolą odpowiedzieć pewnie i wyczerpująco na wszelkie zadane przez klientów pytania.

 

Telefon komórkowy.

 

Jeżeli reprezentujesz daną firmę na evencie, upewnij się, że jesteś w pełni skoncentrowany i z zaangażowaniem wypełniasz czas w swojej pracy. Nie ma nic bardziej nieprofesjonalnego niż hostessa, czy promotor, który jest zajęty swoim telefonem.

 

Odpowiednia postawa i czujność.

 

Hostessa i Promotor na evencie, który wymaga pozycji stojącej powinien być przygotowany i z taktem wiedzieć kiedy należy wstać i powitać odwiedzających gości.

 

 

 

 

 

Powrót do bloga